ELEKTRISCH RYDEN  IS HET GROOTSTE PLATFORM MET EERLIJKE INFORMATIE OVER ELEKTRISCH RIJDEN.

Elektrisch Ryden moest een platform worden waar verschillende doelgroepen zich makkelijk en snel kunnen laten informeren.

Opdrachtgever Matthijs Nieuwenhuis wil Nederlands grootste platform bouwen en verschillende media samenbrengen op dit platform.

Uitdagingen

Branding
Logo & Huisstijl
Website
WordPress CMS

Wat wij hebben gedaan

  • Webdesign
  • Development
  • Logo & Huisstijl
  • Zoekmachine Optimalisatie

De uitdaging

“Zorgen voor dat bezoekers van de nieuwe website een ‘wauw!-ervaring’ hebben.”

Ervoor zorgen dat bezoekers van de nieuwe website worden voorzien in eerlijke en nuttige informatie over elektrisch vervoer.

Behalve informatie in de vorm blogs moet de bezoeker ook elektrische auto’s kunnen vergelijken. En dit op basis van verschillende variabelen. Een goede database-connectie met derde partijen was hierin essentieel.

#verbinden

Voor zowel de laadpassen top10 als voor de autovergelijker hebben we een API geschreven die ons in staat stelde om realtime informatie te verzenden.

Homepage-elektrischryden-portfolio-zoutpeper
Het logo dat we gemaakt hebben, links uitgelijnd
De EV-checker. De bezoeker kan dmv drie korte vragen meteen zien of zijn/ haar elektrische auto al beschikbaar is.
Indien de bezoeker een vraag heeft kan deze met behulp van een klik gesteld worden aan de redactie. Dit zorgt interactiviteit.

Kleurgebruik

De gekozen kleuren zijn voortgekomen uit een uitgebreide doelgroepenonderzoek. We hebben een kleurenpallet samengesteld die de bezoeker niet afleidt van de informatie en tegelijkertijd erg herkenbaar is. Tot slot zin de kleuren in lijn met de laatste trend op het gebied van webdesign.

Blue

#28abe3

Grey-Blue

#7694a0

Black

#00000

De ‘domme vraag’ is het eerste teken van een volslagen nieuwe ontwikkeling. Daarom stellen we zoveel mogelijk vragen.