De Smart Charging Outlook maakt de trends en ontwikkelingen in Slim Laden inzichtelijk. Waar staan we, waar gaan we naar toe en wat zijn de kansen en uitdagingen?

Smart Charging Outlook, onderdeel van Elaad, is een autoriteit op het gebied van elektrisch laden in Nederland. Zij monitoren alle trends en ontwikkelingen in Nederland. Dit dient overzichtelijk te worden weergeven op de website.

Hoe zorg je ervoor dat zoveel informatie nog steeds behapbaar blijft en makkelijk te vinden is voor bezoekers. Door de website op te delen in vijf belangrijke peilers. Elke peiler fungeert eigenlijk als een mini-website op de eigen website.

Uitdagingen

Branding
Logo & Huisstijl
Website
WordPress CMS

Wat wij hebben gedaan

  • Webdesign
  • Development
  • Logo & Huisstijl
  • WordPress Training

De uitdaging

“Zorgen voor dat bezoekers van de nieuwe website een er veel tijd op doorbrengen.”

Als onderdeel van een grote landelijke organisatie zijn er meerdere afdelingenbetrokken.

Hoe groter een project is, hoe meer mensen er zijn betrokken bij de realisatie van de website. Er zijn veel meningen en de communicatielijnen zijn lang. Daarom zijn we meerdere keren op locatie geweest om de voortgang te bespreken en de feedback te noteren.

#Informatievoorziening

Dankzij de vele meetings op locatie en een strakke planning konden we een mooi resultaat neerzetten. Vandaag de dag wordt de website door duizenden mensen bezocht.

zoutpeper-2020
Samenvatting van de website op de meest prominente plek van de website.
De vijf belangrijkste peilers van het bedrijf, netjes uitgelijnd. Op elk van deze peilers kan worden geklikt waarna de bezoeker op dat specifieke gedeelte van de website komt.
De zoekfunctie. Omdat de website erg veel informatie bevat hebben we een slimme zoekfunctie toegevoegd. Alle informatie op de website bevat een zogenaamde tag. Deze tags (zoekwoorden) zorgen ervoor dat de bezoeker altijd de juiste informatie vindt.

Kleurgebruik

De kleuren welke zijn gebruikt voor de huisstijl en de website hebben we gekozen op basis van de frisheid en herkenbaarheid. De kleuren lopen over in elkaar en dit zorgt voor dynamiek.

Navyblue

#132543

Lightblue

#427dac

Greenblue

#5e9f9f

De ‘domme vraag’ is het eerste teken van een volslagen nieuwe ontwikkeling. Daarom stellen we zoveel mogelijk vragen.